Bezorgen & Retouren
Waar sturen wij onze producten naar toe?
De verzendkosten zijn per land afhankelijk. Binnen Nederland leveren we bestellingen boven de €75,- kosteloos. Helaas zenden we op dit moment geen bestellingen direct naar het buitenland via onze website. Wil je toch iets bestellen en het laten verzenden buiten Nederland? Neem contact met ons op. We bedenken graag een oplossing voor je!
Hoe lang duurt het voordat een bestelling wordt verzonden?
We werken met verschillende logistieke partners en afhankelijk van de bestemming duurt het doorgaans één tot twee werkdagen voordat het product bij je geleverd wordt. Wanneer wij jouw bestelling ontvangen gaan er meteen instructies naar ons magazijn vanuit waar we jouw product versturen. Zodra je bestelling de deur uit is, ontvang je van ons een mail met een tracking code waarmee je je bestelling kan volgen totdat hij bezorgd is. Wanneer je een elektrische fiets of scooter hebt besteld dan neemt een collega spoedig contact met je op voor het afspreken van een bezorg-moment.
Hoe wordt mijn elektrische fiets of scooter bezorgd?
Al onze e-bikes en e-scooters worden voor verzending eerst zorgvuldig geïnspecteerd en in elkaar gezet. Indien je ook accessoires of onderdelen bij nieuwe bike besteld zullen wij deze alvast voor je monteren. De levering van fietsen en scooters hebben wij in eigen beheer. De verzending van onderdelen en accessoires besteden wij uit aan een van onze logistieke partners.
Wat als ik een product wil terugsturen?
Wanneer het gekochte product na ontvangst toch niet naar wens is, kun je tot 14 dagen na levering kosteloos een verzoek tot retourneren indienen. Na deze 14 dagen heb je weer 14 dagen om het product terug te sturen. De verantwoordelijkheid voor retourzendingen ligt volledig bij jou. De verzendkosten voor het retourneren worden niet door ons vergoed. Wij nemen het product alleen terug als deze niet gebruikt is en in ongeschonden staat verkeerd. Na ontvangst van de retourzending dragen wij zorg voor een snelle afhandeling. Wanneer goedgekeurd heb je binnen 14 dagen het bedrag terug op jouw rekening. Indien wij constateren dat het product toch gebruikt/beschadigd is, kunnen wij kosten in rekening brengen.